Bajaj Dominar 400 Premiera marki na Polskim rynku ! 8


Główna atrakcja premiery, to oczywiście możliwość krótkiego, acz konkretnego przetestowania motocykla na górskich drogach. Co by za wiele nie pisać zobaczcie filmik:

Przed jazdami próbnymi, była oczywiście prezentacja Dominara wraz z kilkoma pozostałymi modelami dostępnymi w ofercie marki Bajaj. Po za gwiazdą dnia, czyli sports tourera w pojemności 400ccm, wkrótce powinny pojawić się bardzo ciekawe motocykle w pojemnościach 125, 200 i 250.

Plusy pojazdów marki Bajaj, nad dotychczas oferowanymi przez Rometa wyrobami chińskimi, oczywiście jakość. Indyjska marka to aktualnie jeden z największych producentów motocykli i małych samochodów na świecie. Współpracują lub posiadają udziały w markach takich jak KTM, Triumph, Kawasaki.  W przeciwieństwie do chińskich producentów posiadających dziesiątki różnych pojazdów, pod marką Bajaj występuje raptem 8 modeli pojazdów. Proste i logiczne, jeśli coś się dzieje, po prostu są poprawiane lub unowocześniane i doprowadzane do perfekcji. Proste ? Oczywiście, i to właśnie ma być argumentem za tą marką, dużo lepsza jakość wykonania, brak problemu dostępnością części, a nadal niska cena produktu. Dominar 400 będzie kosztował 14999zł !! Dla mnie bomba 🙂


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 komentarzy do “Bajaj Dominar 400 Premiera marki na Polskim rynku !

  • Krzysiek

    Pytanie jak będzie z odsprzedażą zarówno Bajaj-a jak i Benelli. Obawiam się, że mogą podzielić los Hyo 650GT, że w Polsce powyżej 125 tylko „markowe”.
    Wysokość siedzenia pewnie standardowo 780-800mm tylko, że z położenia setów w stosunku do siedzenia to będzie fajny kąt kolan przy wzroście w granicach 196cm.
    Ciekawe czy kolana mieszczą się w profilowaniu baku?

    • Kamillo Autor wpisu

      Z tą wysokością siedziska to nie wiem nie mierzyłem dokładnie, ale jest niższy niż ADV250, który ma siedzenie na wysokości 79cm. Ja mam 205, jak będą gotowe zdjęcia to wrzucę pewnie na FB jak wygląda człowiek mojego wzrostu….powiem tak, nogi mi się bez problemu chowają we wnęki baku, kolano mocno ugięte, natomiast nie czułem jakiegoś mega dyskomfortu. Na dłuższą trasę mogło by być męczące, ale do takiego latania po winklach bardzo fajnie 🙂 Motocykl zdecydowanie projektowany pod europę, nie azję 🙂