Fotorelacja z targów Moto Expo Warszawa 4.03.2017 8


Witam, i zapraszam na fotorelacje z tegorocznych targów Moto Expo Warszawa widzianych moim okiem. Wystawa nie zaskakuje ilością wystawiających, zabrakło kilka marek które chętnie bym zobaczył jak np. Honda i KTM. Nie pojawiło się również bardzo fajne i nie skłamię stwierdzeniem, że przyciągające co roku najwięcej uwagi ( w sporej mierze przez hostessy ) stanowisko Ducatti.
Szkoda, ale cóż zrobić, trzeba się delektować tym co jednak zaprezentowane zostało, a wciąż było na czym oko zawiesić. Ciekawostki od egzotycznej na naszym rynku marki AJP, nowy V-Strom w wersji 250 i 650. Miło zawiesić oko na ekskluzywnych MV-Agusta, Moto-Guzzi i ostatnio bliskim memu sercu Apriliach 🙂 Warto też nadmienić o firmie Almot, która jak zwykle zaprezentowała kilka nowych Junaków, w bezpośrednim sąsiedztwie, bardzo wystawnie zaprezentowanego Triumpha
którego jest przecież oficjalnym dystrybutorem… Zresztą co tu dużo pisać, zobaczcie sami:

Jeśli galeria z jakiś powodów nie wyświetla się poprawnie, kliknij TUTAJ


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 komentarzy do “Fotorelacja z targów Moto Expo Warszawa 4.03.2017

      • Kacper

        Super! To duży krok w przyszłość dla Rometa 🙂 A kiedy będzie kompletne zestawienie jakie nowe modele zobaczymy w 2017 roku ?

        • Kamillo Autor wpisu

          duży krok to na pewno w stosunku do tego co mieli wcześniej ( mało udany model EV1 ) Generalnie chińczycy mają plan by, chyba już za max 2-3 lata, wyeliminować całkowicie spalinowe 50ccm, i zastąpić to elektryką którą mają wbrew pozorom bardzo dobrze rozwiniętą.
          Jeśli pytasz o moje zestawienie motocykli na 2017 to jeszcze chwila, bo coś jeszcze ma się pojawić, ponad to co mają w katalogach. No i ceny, jeszcze nie są oficjalnie podane…

  • krzysiek

    Cafe na Classicu 400 fajna zabawka, chociaż po zajęciu miejsca mam obawy, czy da się długo w tej pozycji wytrzymać na „polskim bruku”, jak by jeszcze cena była koło 15tys., mogłoby być ciekawie, jak koło 20tys. to obawiam się, że popyt może być słaby.
    E-Pony rozbawił mnie ten bezpiecznik, nie mogli znaleźć czarnego, albo jakiejś fajnej osłonki?
    V-Strom 250, GSX-R 125/250 i GSX-S 125, ciekawe sprzęty, tylko szkoda, że ceny z zakresu 18,5-25tys. Szkoda, że fundusze klientów nie rosną tak szybko, jak ceny motocykli 🙁
    Zabytki i customy odlot, tylko to też zabawa dla pasjonatów.
    Oglądając Harleye, zastanawiało mnie jedno, dowolny japoński (a czasem i chiński) sprzęt wygląda lepiej, a tu twarda polityka cenowa i budowanie wizji marki dla wybranych.

    • Kamillo Autor wpisu

      Romet 400 Cafe Racer 17500zł, więc sporo, ale jak liczyłem to kwestia wysokiego kursu dolara niestety. Mogli by coś z tym zrobić obniżając marżę ale cóż…
      Harley ma coś w sobie, fajne i naprawdę solidne maszyny, ale na Polskę dostajemy motocykle produkowane w indiach ( częściowo chinach ) więc skoro tną koszty to czemu cały czas marka jest tak piekielnie droga… zdaje się że taki chwyt podkreślający ekskluzywność, i to działa, aczkolwiek mam do czynienia ostatnio z takowym i cena każdej małej śrubki z logiem HD to są jakieś zawrotne kwoty :/