Moto Expo Warszawa 2018_03_02 2


Fotki z tegorocznej wystawy motocykli i skuterów. Tym razem nowa hala w podwarszawski Nadarzynie. Ilość przygotowanych atrakcji wygląda imponująco, organizator widać stara się by ta i ewentualne kolejne edycje były zdecydowanie lepsze od poprzednich. Czy tak będzie nie dane mi było sprawdzić, gdyż pojawiłem się pierwszego dnia tej imprezy, przygotowanej przynajmniej w teorii dla prasy i klientów „biznesowych”. Nie mniej wszystko co było do zobaczenia z jednośladowych nowości zobaczyłem, co w moim przekonaniu ciekawszego, utrwaliłem na zdjęciach z poniższej galerii.

Krótko opisując… Benelli, marka która bardzo chce zaistnieć na Polskim rynku, oraz koncernowy brat Keeway, który to pozycje swą chce utrwalić w Polsce, i moim zdaniem są na bardzo dobrej drodze ku temu. Keeway nie miał do tej pory szczęścia co do importerów, ale widać że na chwilę obecną sytuacja zmienia się na bardzo duży plus. Przykładem mogą być wszelkie moje filmy z Benellim i Keewayami z poprzedniego sezonu, dzięki elastyczności importera miałem możliwość dobrze przetestować kilka świetnych motocykli i pochwalić tymi doznaniami z wami, dzięki czemu wiele ludzi dowiedziało się w ogóle że taka narka na Polskim rynku występuje. Tutaj też pojawiło się najwięcej nowości, a kolejne zostały już potwierdzone. Z Keewaya można było zobaczyć świetne prezentującego się K-light, sportowego RKF z nowym silnikiem z układem chłodzenia cieczą. Przedstawiciel Keewaya na europę potwierdził też kolejne modele, jak bardzo mocno oczekiwany przeze mnie model TX w wersji ADV ( czyli taką miniaturkę Benelli TRK )

Benelli to oczywiście uwielbiany przeze mnie TRK, teraz dodatkowo w wersji 502X, oraz piękne Leoncino, z którym to jeszcze na koniec sezony 2017 miałem odbyć fajną trasę/test, nie mniej pogoda zawiodła i z wyprawy nici…. ale może uda się coś podobnego zorganizować w tym roku.

Bajaj, o tej marce napiszę oddzielny artykuł, jak potwierdzę też i ceny wprowadzanych modeli ( miały być podane na targach ).

Fajnie było na żywo przymierzyć się i porównać motocykle które mnie bardzo ciekawią, tj V-Stron 250 i BMW 310GS. Ten pierwszy robi zdecydowanie lepsze wrażenie już patrząc na niego, silnik na 2 garach to zdecydowanie atut, fajnie wykonany, nawet wydaje mi się że ładniej od większego brata z poj. 650. BMW trochę mnie rozczarowuje. Nic mnie w nim nie urzekło, ani wygląd, ani ten silnik, a już zdecydowanie pozycja za kierownicą. Wiem że to ma być mały GS, ale wcale nie jest taki niski, a miejsca dla kierowcy jest stosunkowo mało, Suzuki zdecydowanie lepiej to ogarnęło, jest dla niskich kierowców, i siedząc na nim sprawia podobne wrażenie takiego malutkiego i niskiego motocykla, zupełnie nie jak na adventure przystało. Porównując je do ADV250, Romet sprawia wrażenie większego,masywniejszego, mi się zdecydowanie lepiej na nim siedzi, ale to też moje subiektywne odczucie. Kolejna rzecz, kwestia ceny, 22500 za Suze, niespełna 25 tyś za BMW…  Żałuję że przegapiłem stoisko Kawasaki, bo do pełni szczęścia i porównania przydał by się Versys 300.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 komentarzy do “Moto Expo Warszawa 2018_03_02

  • Ucando

    Miałem okazję być na ten wystawie i do tej pory jestem zachwycony wszystkim co tam zobaczyłem. Piękne motocykle, że aż dech wpiersi zapiera. Częściej takie wystawy powinny być robione.