Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

5 komentarzy do “Kilka słów o Hyosung GT650 2012 do 2016r.

  • krzysiek

    Słaby zbyt to niestety efekt ilości dealerów i serwisów w Polsce. W Warszawie mimo, że Romet ma kilku dystrybutorów, to przez długi czas Hyosung-a sprzedawał i serwisował tylko Moto Styl (opinię mają średnią), aktualnie jest lepiej, ale tylko po prawej stronie Wisły, po lewej nadal pustki.
    Również na słaby zbyt ma opinia na forach o dostępności i fachowości serwisu oraz słabym dostępie do części. Może to być polityka serwisów, bo sprzedaż części z usługą jest zawsze bardziej korzystna niż sprzedaż samej części, ale zwodzenie klienta odbija się na opinii o marce. Chociaż w katalogu Larssona troszkę części widać.
    Sam GT650 jest fajny, ale wysokie sety dają mocne ugięcie nóg u wysokich, oraz przetłoczenia zbiornika też są projektowane na niższy wzrost.

    • Kamillo Autor wpisu

      Zgadzam się z Tobą w pełni, ale już nie chciałem poruszać tej kwestii. Znam całą ekipę rometa, i generalnie ludzie są naprawdę spoko, ci od części wiedzą co robią i są ogarnięci, to samo sprzedaż i magazyn. Podstawowym problemem jest jednak ilość ludzi w stosunku do zasięgu jaki mają, druga sprawa to im wyższy szczebel tym gorzej to się odbija na podejściu. Nie wiem czy gość podpowiedzialny w pełni za rozwój marki jest tak beznadziejny, czy to dyrekcja tak mu narzucała, ale totalnie olali sobie Hyosunga, licząc na to że marka obroni się sama, natomiast stereotypy robią swoje i tak jak mówiłem azjatycka nazwa nie kojarzy się dobrze, nawet jak by pochodziła wprost z Japonii.
      Plus jest taki że tak jak mówisz, larsson, olek-motocykle i kilka innych źródeł, w tym rynek wtórny też zaczyna działać, magazyn europejski tez mamy w zasięgu, więc zakup takowego nie jest niczym ryzykownym.
      Co do wzrostu to cóż, z moimi 205cm wyglądałem jak na kocie kolanami podpierając brodę, ale tak do 180cm nie powinno być źle

  • krzysiek

    Warszawska Wystawa Motocykli zdaje się potwierdzać, że Rometowi nie zależy specjalnie na sprzedaży Hyosunga, może tę markę powinien przejąć inny importer.